יום שבת, 24 ביוני 2023

סליחה, זה אישי

 


*אני מוכר את האוטו. בן אדם אחד באוטו כזה גדול, זה מרגיש קצת בודד. צריך משהו קומפקטי. נניח – אופניים.

*יום אחד, בעתיד, אשדרג לחללית, ואעביר את חופשת הקיץ באיזו חושה בירח, עם שייק גויאבה ופנקייק - כמו בסיני, רק בלי ישראלים, ובין גמלים חסרי דבשת. והים - הים יהיה אותו ים. עד אז - מוכר את האוטו. וכן, יש הנחה לחיילים

*ארבעה גלגלים, ארוזים פח מטאלי כסוף. יד שניה מפסיכולוג של דמויות בדיוניות.

*למהירי החלטה, אבל לא רק –אפשר בהחלט להגיע להחלטה נבונה מבלי למהר יתר על המידה. בכל מקרה, כדאי להזדרז - נשאר רק אחד כזה במלאי

*הלוואי והייתי יכול להתפייט על חוויות שעברתי עם הרכב – אבל לצערי זה לא אפשרי. לא מטעמי שמירה על פרטיות, חלילה. פשוט אין חוויות כאלה, כי הרכב יחסית חדש (ועל כן נמכר במחיר מחירון).

*אני מרגיש שהרכב החזיר לי אהבה, וצר לי על אלביס שלא הרגיש ככה. אולי הוא היה צריך ללכת על פרייבט, ולא על טנדר.

*למה לרכוש את הרכב? שאלה טובה. ובכן, אנחנו צריכים להיות בתנועה. "בצמיחה", כמו שיונג אמר, לפני שהוסיף "עד סוף חיינו". או כמו שמיכה שטרית כתב – "מיליוני אנשים לבד, ואם כבר לבד, אז שיהיה בתנועה. שנתחמם. שלא נקפא. שלא נשתגע". וגם בעל הבית לא השתגע, ולכן אין מבצעים מטורפים על הרכב. אבל יש הבטחה - הרכב שמור היטב, בכל זאת – נהג בו נהג שלא אוהב לנהוג, והוא גם השקיע בו, כי הוא אדם אחראי. וגם המוסך המורשה היה אחראי, אחרת הוא לא היה מוסך מורשה.  

*תמיד תהיתי מה זה אומר, כשכותבים במודעות מכירה: "חייב להימכר". מה זה משרת? מהי המשמעות של הכותרת הזו? איפה זה פוגש אותי כלקוח פוטנציאלי, או אפילו סתם כשוחר של תיאוריות התנהגות צרכנים? מה אכפת לי שזה "חייב", איך זה מדרבן אותי לקנייה? בכל מקרה, הרכב שלי ממש לא חייב להימכר. בכלל - הוא לא חייב כלום לאף אחד. הוא עסוק אך ורק בלרצות את האגו שלו. ככה הוא, הוא כזה מאז שהוא יצא מהמפעל. מה שאומר שגם מהסיבה הזו הוא מוכרח להימכר במחיר מחירון - כי לשמור על אגו בריא זה חשוב, אתם יודעים איך זה.

*אנחנו חיים בעידן מבלבל, שבו לא בטוח מה יש יותר – רוח בחומר או חומר ברוח. אולי בכלל הכל חומר. ובכלל –מה הופך רוח לרוח? ומה הופך חומר לחומר? אפרופו חומר – אפשר לפנות גם בשבת. דברו איתי. מתן 054-6377965 

תגובה 1:

  1. מהסוף להתחלה : לא אקנה אותו ממך. לא מחפש, לפחות לא בשלב זה.
    אבל אני מכיר קצת את הבעלים, בעיקר מהשנה האחרונה ואני נוטה להאמין לו מאוד.
    מתאר לעצמי שלא אחדש כלום למי שיקרא את ההודעה (בכל זאת הקבוצה שלך) ובעיקר נהנה לקרוא את התיאורים...
    שבוע מבורך, בהצלחה.
    בטוח שהקונה המאושר יבוא על שכרו🙏

    השבמחק